Ulubiona Księgarnia Warszawy - zgłoszenia do 15 września
Ruszył konkurs Ulubiona Księgarnia Warszawy, którego partenerem, podobnie jak w latach ubiegłych, jest Polska Izba Książki. Każda mieszkanka oraz mieszkaniec Warszawy może zgłosić swoją ulubioną księgarnię, dom książki czy antykwariat, wypełniając formularz i dodając krótkie uzasadnienie wyboru (link poniżej).
Urząd m.st. Warszawy czeka na zgłoszenia do 15 września. W konkursie mogą wziąć udział wyłącznie kameralne księgarnie nienależące do dużych sieci ogólnopolskich. Kolejnym etapem będzie głosowanie online. Swój głos będzie można oddać w dniach 1-31 października. Organizator konkursu podzieli zgłoszenia wg czterech kategorii:
- kluboksięgarnia,
- antykwariat,
- księgarnia ogólnoasortymentowa,
- księgarnia specjalistyczna.
Dodatkowo komisja konkursowa odwiedzi każdy z nominowanych punków na mapie miasta i podda go ocenie. Polska Izba Książki jako organizacja partnerska wskazuje jednego z członków jury obradującego w konkursie.
Wyniki zostaną ogłoszone jesienią, a zwycięska księgarnia otrzyma nagrodę finansową w wysokości 100 tys. PLN, dodatkowo komisja konkursowa będzie mogła wskazać jedną z księgarń do nagrody specjalnej.
Aby oddać głos, należy wejść na stronę organizatora >> https://projekty.um.warszawa.pl/K/KonkursKsiegarnia/FormularzZgloszeniowy/