PL EN

Polska Izba Książki ul. Oleandrów 8 00-629 Warszawa

Komunikaty PIK

CYKL SZKOLEŃ „KSIĘGARZ EKSPERT”

Szkolenie „Rozwój kompetencji sprzedawcy” i „Zastosowanie marketingu w celu zwiększenia sprzedaży” w ramach zadania "KSIĘGARZ EKSPERT" dofinansowane ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury.

 

Szkolenie jest bezpłatne. Prosimy o odpowiedzialną decyzję, gdyż mamy ograniczoną liczbę miejsc. Zaplanowana forma to warsztat z aktywnym udziałem uczestników.

 

Spotykamy się sześciokrotnie on-line i raz na całodziennym żywo na warsztacie w Łodzi.
Link do aplikacji ZOOM wysłany będzie po zapisie przez formularz opublikowany na stronie internetowej Fundacji www.zakreceni-czytaniem.pl

 

 

MODUŁ I

26 PAŹDZIERNIKA 2020 GODZ. 09:00-13:00

Podstawy poprawnej ekspozycji towaru
• Jakie są zasady poprawnej ekspozycji towaru i ich znaczenie dla wyników sprzedaży.
• Rentowność sklepu a poprawna ekspozycja towaru.
• Techniki poprawnej ekspozycji towaru

 

 

MODUŁ II

28 PAŹDZIERNIKA 2020 GODZ. 09:00-13:00

Podstawy zachowań konsumenta
• Podstawowe zasad psychologii konsumenta.
• Rola zaplanowania ścieżki klienta w księgarni.
• Związek między schematami zachowań klienta a aranżacją przestrzeni handlowej.

 

 

MODUŁ III

30 PAŹDZIERNIKA 2020 GODZ. 09:00-13:00

 

Techniki ekspozycyjne

  • Standardy poprawnej ekspozycji towaru.
  • Budowanie ekspozycji w strefie kasy.
  • Zarządzanie towarem
  • Zasady budowy ekspozycji wyprzedażowych.

 

 

MODUŁ IV

2 LISTOPADA 2020 GODZ. 09:00-13:00

Techniki poprawnej ekspozycji towaru na sali sprzedaży

  • Zarządzanie towarem na sali sprzedaży
  • Zasady budowania ekspozycji.
  • Zasady zwiększania sprzedaży w sklepie poprzez planowane ekspozycje.
  • Planowanie i wprowadzania  działań  promocyjnych  w księgarni.
  • Wpływ wizerunku sklepu na wizerunek marki.

 

MODUŁ V

4 LISTOPADA 2020 GODZ. 09:00-13:00

 

Techniki Poprawnej Ekspozycji Towaru na witrynie lub w strefie A

  • Zarządzanie towarem
  • Zasady budowania ekspozycji.
  • Zasady zwiększania sprzedaży w sklepie poprzez planowane ekspozycje.
  • Planowanie i wprowadzania  działań  promocyjnych  w księgarni.
  • Wpływ wizerunku sklepu na wizerunek marki.

 

MODUŁ VI

6 LISTOPADA 2020 GODZ. 09:00-13:00

Witryna i oświetlenie

  • Rola witryny w księgarni.
  • Oświetlenie.
  • Elementy dekoracyjne.
  • Witryny - TYPY
  • Zasady aranżacji witryn.

 

 

SZKOLENIE STACJONARNE

9 LISTOPADA 2020 GODZ. 09:00 – 17:00

ŁÓDŹ, UL. PIOTRKOWSKA 181

 

Planowanie działań marketingowych wspierających sprzedaż

  • Techniki marketingowe wpływających na wzrost sprzedaży.
  • Witryna, projektowanie aranżacji- warsztat.
  • VM jako praca zespołowa – warsztat.
  • Budowa eskpozycji w księgarni.
  • Warsztat budowanie ekspozycji na witrynie.
  • Zdobycie umiejętności z zakresu projektowania planu aranżacji witryn.
  • Materiały POS- warsztat.
  • Projektowanie i aranżowanie witryn- warsztat.
  • Warsztat budowanie ekspozycji na witrynie.
  • Warsztat budowanie ekspozycji.
  • Analiza zdjęć ekspozycji i witryny sklepów– warsztat.
  • Poprawna ekspozycja towaru jako praca zespołowa- warsztat.
  • Budowa eskpozycji w sklepie.
  • Warsztat budowanie ekspozycji na sali sprzedaży.

 

CYKL SZKOLEŃ PROWADZI

Dagmara Habiera, która od 20 lat zajmuje się visual

merchandisingiem, marketingiem i planowaniem strategicznym dla sklepów.

Na swoim profilu na Facebooku prowadzi cotygodniowe darmowe pokazy wystąpienia na żywo, w których uczy ludzi, jakie praktyki

stosować, aby ich sklep był bardziej konkurencyjny wobec dużych sklepów sieciowych.

Pokazuje również jakie działania należy zaplanować i co należy zmieniać, aby osiągać większe zyski, a co za tym idzie rozwijać swój biznes, podnosić konkurencyjność wobec sieci księgarskich.

Dagmara Habiera doświadczenie zdobywała w międzynarodowych i polskich firmach, gdzie miała okazję pracować przy budowaniu strategii ekspozycyjnych i wdrażaniu efektywnych praktyk sprzedażowych. Robiła projekty dla takich firm jak mBank, Tchibo, XKom,

Hard Rock Cafe, Fale Loki Koki, Nipplex, Ochnik, Big Star, Recman Designer Outlet, Pandora, Westwing, Go Sport, Galeria Katowicka i wiele innych. Przeprowadziła setki warsztatów z dziedziny visual merchandisingu, czyli budowaniu strategii ekspozycyjnych i wdrażaniu efektywnych praktyk sprzedażowych.

Od 2008 roku jest właścicielem VM Studio i głównym trenerem w biznesinshop.pl. Stale dzieli się swoją wiedzą na profilu VM Studio na Facebooku, gdzie prowadzi cyklicznie, w każdy czwartek LIVE`y o tematyce visual merchandisingu, marketingu i planowania.

Prowadzi także wykłady dla studentów Uczelni Łazarskiego oraz Akademii Leona Koźmińskiego.

Pisze również artykuły do prasy branżowej (Branża Dziecięca, Galerie Handlowe, Sukces, Fashion Biznes), występowała także w mediach (Polskie Radio, Radio Gdańsk).

Można ją spotkać na konferencjach branżowych, na których często ma prelekcje (np. Kieleckie Targi Zabawek, VM Forum).

W 2019 roku prowadziła czterodniowe szkolenia "Rozwój kompetencji sprzedawcy. Budowanie poprawnej ekspozycji towaru z

elementami marketingu w celu zwiększenia rentowności" dla księgarzy z księgarń województwa łódzkiego.

 

Administratorem danych osobowych jest Fundacja „ZAKRĘCENI CZYTANIEM”, z siedzibą w Łodzi, ul. Polna 19/3, 91-328 Łódź. Dane zbierane się wyłącznie w celu zapisania na listę uczestniczek i uczestników szkolenia oraz z uwagi na wymogi ustawowe. Będą przechowywane przez okres przewidziany przepisami prawa. Nie będą wykorzystywane w celuj przesyłania newletterwów ani innych treści, z wyjątkiem informacji niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia oraz sporządzenia raportu z jego wykonania. Uczestniczkom i uczestnikom zostanie przesłana ankieta badająca efektywność działania.

dane kontaktowe

Daria Przyłuska

daria.przyluska@interia.pl

nr telefonu: 602 861 429

ZAPIS POPRZEZ FORMULARZ NA STRONIE

www.zakreceni-czytaniem.pl

Powiązane komunikaty

Więcej komunikatów

Strefa członków PIK

Pełny dostęp do treści serwisu dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.

Zaloguj się

Przystąp do PIK

By stać się członkiem PIK, wystarczy wypełnić deklarację członkowską. Lorem ipsum dolor sit amet enim.

Dowiedz się więcej