PL

Polska Izba Książki ul. Oleandrów 8 00-629 Warszawa

30 grudnia, 2014

Ważne szkolenie, rabat dla członków PIK!

Od 25 grudnia br. obowiązuje nowa ustawa z 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, która wymusza wprowadzenie zmian w regulaminach oraz interfejsach księgarni internetowych.

W związku z tym Biblioteka Analiz i Kancelaria Prawnicza Patrimonium przygotowały szkolenie „Prawne aspekty funkcjonowania księgarni internetowych w świetle zmian w prawach konsumenta”, które Polska Izba Książki objęła patronatem.

Termin szkolenia: 6 lutego 2015 r.

Miejsce: Warszawa, godz. 9.30-16.30.

Koszt udziału jednej osoby: 550 zł od osoby 23 proc. VAT (koszt obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, obiad, certyfikat uczestnictwa). Przy zgłoszeniu minimum 3 osób z danej firmy – koszt uczestnictwa wynosi 500 zł  23% VAT od osoby.

Członkowie PIK otrzymują 10% rabat.

Zachęcamy do udziału! Zapisy trwają do 26 stycznia. Szczegółowe informacje tutaj.

 

Program szkolenia:

CZĘŚĆ I (r. pr. Szymon Zięba) (od 9.30 – do 11.15)
1.    Zagadnienia ogólne dotyczące regulaminów księgarni internetowych.
2.    Praktyczne aspekty konstruowania regulaminów księgarni internetowych.
3.    Problematyka klauzul abuzywnych stosowanych w regulaminach księgarni internetowych.
4.    Najczęściej spotykane klauzule abuzywne w zapisach regulaminów księgarni internetowych.
5.    Konsekwencje wprowadzenia klauzul abuzywnych.
6.    Problematyka ochrony danych osobowych i wykorzystywania plików cookies.

Od. 11.15 – do 11.30 przerwa kawowa

CZĘŚĆ II (apl. Joanna Czerwińska) (od 11.30 – do 13.15)
7.    Treść regulaminu księgarni internetowych w świetle ustawy o prawach konsumenta wchodzącej w życie 25 grudnia 2014 r.
8.    Obowiązki informacyjne sprzedawcy wobec konsumenta.
9.    Regulacje dotyczące prawa odstąpienia od umowy.
10.    Praktyczne aspekty wprowadzanych zmian w zakresie obowiązków informacyjnych.
11.    Sankcje związane z brakiem przestrzegania obowiązków informacyjnych.
12.    Postępowanie reklamacyjne.

Od 13.15 – do 14.00 przerwa obiadowa

CZĘŚĆ III (r.pr. Joanna Hetman – Krajewska) (od 14.00 – do 15.45)
13.    Akcje promocyjne związane z prowadzeniem księgarni internetowej.
14.    Kwestia praw autorskich w zakresie akcji promocyjnych.
15.    Ochrona wizerunku w ramach akcji promocyjnych.
16.    Loterie a konkursy.
17.    Ograniczenia normatywne w zakresie reklamy.

Od. 15.45 – 16.00 druga przerwa kawowa
CZĘŚĆ IV (r.pr. Joanna Hetman – Krajewska, r. pr. Szymon Zięba, apl. Joanna Czerwińska) (od 16.00)
18.    Pytania uczestników