Ważne szkolenie, rabat dla członków PIK!
Od 25 grudnia br. obowiązuje nowa ustawa z 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, która wymusza wprowadzenie zmian w regulaminach oraz interfejsach księgarni internetowych.
W związku z tym Biblioteka Analiz i Kancelaria Prawnicza Patrimonium przygotowały szkolenie „Prawne aspekty funkcjonowania księgarni internetowych w świetle zmian w prawach konsumenta”, które Polska Izba Książki objęła patronatem.
Termin szkolenia: 6 lutego 2015 r.
Miejsce: Warszawa, godz. 9.30-16.30.
Koszt udziału jednej osoby: 550 zł od osoby 23 proc. VAT (koszt obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, obiad, certyfikat uczestnictwa). Przy zgłoszeniu minimum 3 osób z danej firmy – koszt uczestnictwa wynosi 500 zł 23% VAT od osoby.
Członkowie PIK otrzymują 10% rabat.
Zachęcamy do udziału! Zapisy trwają do 26 stycznia. Szczegółowe informacje tutaj.
Program szkolenia:
CZĘŚĆ I (r. pr. Szymon Zięba) (od 9.30 – do 11.15)
1. Zagadnienia ogólne dotyczące regulaminów księgarni internetowych.
2. Praktyczne aspekty konstruowania regulaminów księgarni internetowych.
3. Problematyka klauzul abuzywnych stosowanych w regulaminach księgarni internetowych.
4. Najczęściej spotykane klauzule abuzywne w zapisach regulaminów księgarni internetowych.
5. Konsekwencje wprowadzenia klauzul abuzywnych.
6. Problematyka ochrony danych osobowych i wykorzystywania plików cookies.
Od. 11.15 – do 11.30 przerwa kawowa
CZĘŚĆ II (apl. Joanna Czerwińska) (od 11.30 – do 13.15)
7. Treść regulaminu księgarni internetowych w świetle ustawy o prawach konsumenta wchodzącej w życie 25 grudnia 2014 r.
8. Obowiązki informacyjne sprzedawcy wobec konsumenta.
9. Regulacje dotyczące prawa odstąpienia od umowy.
10. Praktyczne aspekty wprowadzanych zmian w zakresie obowiązków informacyjnych.
11. Sankcje związane z brakiem przestrzegania obowiązków informacyjnych.
12. Postępowanie reklamacyjne.
Od 13.15 – do 14.00 przerwa obiadowa
CZĘŚĆ III (r.pr. Joanna Hetman – Krajewska) (od 14.00 – do 15.45)
13. Akcje promocyjne związane z prowadzeniem księgarni internetowej.
14. Kwestia praw autorskich w zakresie akcji promocyjnych.
15. Ochrona wizerunku w ramach akcji promocyjnych.
16. Loterie a konkursy.
17. Ograniczenia normatywne w zakresie reklamy.
Od. 15.45 – 16.00 druga przerwa kawowa
CZĘŚĆ IV (r.pr. Joanna Hetman – Krajewska, r. pr. Szymon Zięba, apl. Joanna Czerwińska) (od 16.00)
18. Pytania uczestników