PL EN

Polska Izba Książki ul. Oleandrów 8 00-629 Warszawa

Technology and Innovation for Smart Publishing - TISP

(TISP) Trendy w marketingu cyfrowym - jak dotrzeć do "pokolenia Spongebob" i rodziców

Po wakacyjnej przerwie wracamy z nowymi artykułami na stronie projektu unijnego TISP.

Tym razem nowa treść jest pogłębieniem poruszanego już wcześniej zagadnienia marketingu cyfrowego w kontekście tzw. "pokolenia Spongebob", czyli dzieci urodzonych między 1995 a 2005 r. (albo od 2000 do teraz, w zależności od źródła klasyfikacji).

Zapraszamy do lektury tutaj.

 

Powiązane komunikaty

Więcej komunikatów

Strefa członków PIK

Pełny dostęp do treści serwisu dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.

Zaloguj się

Przystąp do PIK

By stać się członkiem PIK, wystarczy wypełnić deklarację członkowską. Lorem ipsum dolor sit amet enim.

Dowiedz się więcej